Laatste bericht vanuit Port Elizabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lars Pols - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Port Elizabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Lars Pols - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Port Elizabeth

Door: Lars Pols

Blijf op de hoogte en volg Lars

28 December 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag allemaal!

Hierbij weer een update vanuit Zuid-Afrika! Dit zal tevens mijn laatste bericht zijn vanuit Port Elizabeth.

Afgelopen vrijdag was alweer ons laatste evenement, de AboutIT Triathlon Summer Series in St. Francis, een erg mooi dorpje op een mooie locatie. Hier gaan we ook oud&nieuw vieren. Mijn stageperiode bij Zsports zit er nu op. Morgen gaan we nog lunchen met Michael en onze ander collega’s en aanstaande dinsdag gaan we richting St. Francis wat het begin van onze rondreis zal betekenen, we verlaten Port Elizabeth dan definitief. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad in Port Elizabeth en ben blij dat ik bij Zsports heb mogen werken. Deze week lever ik mijn stageplan in; Trail Run in Shamwari, en daarmee is mijn stageperiode in Zuid-Afrika dan ook afgesloten.

In de tussentijd heb ik mijn duikbrevet gehaald bij ProDive in Port Elizabeth en heb inmiddels 5 zeeduiken achter de rug. Het koraalrif in Port Elizabeth is erg kleurrijk en dit was een erg leuke en mooie ervaring om te doen! We gaan ook nog duiken in Sodwana Bay en Kosi Bay, wat een Tropisch duikparadijs moet zijn! Vanaf 2 januari gaat onze grote reis door Zuid-Afrika beginnen! We gaan naar de volgende plaatsen: Lesotho, Drakensbergen, Durban, St.Lucia, Sowdwana Bay, Kosi Bay, Swaziland, Nationaal Kruger Park, Pretoria, Kimberley, Upington, Springbok, Cederberg en Kaapstad. Ik heb ontzettend veel zin in dit grote avontuur! Geplande aankomst in Kaapstad is 1 februari en zullen hier onze laatste dagen in Zuid-Afrika doorbrengen. Op 4 februari vlieg ik weer richting Nederland en zal 5 februari aankomen op Schiphol. Aan de ene kant kijk ik er weer naar uit om mijn vrienden en familie weer na een half jaar te zien, maar aan de andere kant zou ik het ook niet heel erg vinden om hier nog langer in dit mooie land te kunnen blijven.

Ik zal tijdens mijn rondreis jullie proberen op de hoogte te houden van mijn avonturen met foto's en reisverslagen, zolang het internet het toelaat natuurlijk ;)

Groetjes en tot 5 februari!

  • 28 December 2014 - 19:21

    Doppie:

    He Lars,
    Wat heerlijke vooruitzichten. Werk klaar en nu nog even genieten.
    Alvast een heel goed oud en nieuw en veel plezier met jullie rondreis.

    Groetjes Dop en family

  • 31 December 2014 - 11:21

    I. Van Leeuwen:

    Lars, wat ontzettend leuk om alles te lezen en om je te volgen.
    Heel veel plezier de komende tijd. En ik hoop dat je veel internet tegen zult komen.

Tags: RoadTrip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Stage in Zuid-Afrika bij Zports Event Management

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 4590

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 04 Februari 2015

Port Elizabeth, Zuid Afrika

Landen bezocht: